Vauvalle ja mulle. Ellille näin alkuun hihaton ja lyhythihainen body, mulle t-paita tällä kaavalla lyhennetyin hihoin. Ihanasti istuu olematta kuitenkaan makkarankuori.
Mulle vielä kokeilumielessä trikoopipo jostain blogista apinoimallani idealla. En nyt millään muista mistä löysin, mutta kehittäjä saa vinkata niin laitan ylös. :) Ideana siinä on vain yksi kappale, joka laitetaan kaksin kerroin. Pipo jää löysäksi roikkumaan niskaan, tai vaihtoehtoisesti sen voi taittaa normaaliksi pipoksi. Jätin kerrokset tarkoituksella kiinnittämättä, että saan pitää pipoa mielialan mukaan.
Ihanasti illan matalalta tuleva valo paljastaa kaikki rypyt..

Bodyjen kaavana erittäin hyväksi koettu muotimuksun kaava vuodelta yks ja kaks. Oon sen jonnekki postaukseen jo laittanut, laiska kun oon ni en nyt jaksa etsiä sitä. Kaava on siitä ihana, ettei siinä ole nappeja tai neppareita olalla, pää mahtuu hyvin aukosta eikä silti jää liian avaraksi. Meillä tahtoo vielä olla kaikkien ostobodyjen kanssa semmoinen ongelma, että pituudeltaan jää pieneksi ennenkuin hihat ovat sopivat. Liekö lyhyet kädet vai pitkä selkä lapsella. Tässä kaavassa on sopivasti pituutta ja leveyttä, noin sentin taaempaan haarakappaleeseen lisäsin kestovaippaa varten, ei kylläkään olisi välttämätön. Monet bodyt vielä omituisesti kiristävät etureisistä, mutta tässä tilaa jää jaloillekin hyvin. Sanoisin jopa täydelliseksi kaavaksi. :)


Vielä kesäinen rinsessamme Espalla auringosta nauttimassa.