Miten yksi toppi voi olla keskeneräisenä ainakin viikon? Niin, no onhan tuossa ompelupöydällä paljon muutakin keskeneräisenä, olleet jo kuukausia.
Mun omille kesätopeille on hillitön tarve, ja painijanselkätopit on kovimmassa kulutuksessa. Kaavaa ei mulla ollut valmiina, joten kynä käteen ja muokkailemaan tästä  kaavasta mieleinen. Muutama muokkaus täytyy tehdä seuraavaan toppiin, esim kiristää kanttinauhaa enemmän kainaloiden kohdalta, kun jää lörpsöttämään ärsyttävästi. Sivuista kavensin muutaman sentin, ja myös selästä saa vielä ottaa suikaleet pois kädenteiltä. Rullautuvista helmoista otin opikseni, tähän sitten tuli n. 2,5cm taite. Eipähän rullaudu. :) Ommellessa näytti järjettömän leveältä, mut tuota kuvaa kattoessa oikeastaan aika sopivalta!

Kuvan yläreunassa mun upeasta kotikampauksesta vilahdus.. Odotan sitä hetkeä, että hiuksia voi pitää auki laittamatta niitä sen suuremmin! Vuosi sitten mulla oli ihan poikakampaus, semmonen muutaman sentin kätevä "siili". Helppo oli laittaa! Odotuksen edetessä mulle tuli tunne, että äidillähän täytyy olla pitkät hiukset, ja musta tuntuu että kasvatan näitä vielä mahdollista seuraavaakin odottaessa.. Ei siksi että saisin upean pitkän letin, vaan nämä eivät yksinkertaisesti kasva!! :S Tyssäävät tuohon olkapäiden tienoille, ja näyttävät läpikuultavan ohuilta.


Pose pose. Topin malli on ihanan pitkä, harmittamaan jäi kyllä lörpöttävät kainalot ja tuo turhan leveä selkäosa.