Olen haaveillut omasta blogista jo kauan, mutta en ole saanut aikaiseksi perustaa. Olen myös ajatellut, ettei minulla ole mitään kiinnostavaa kerrottavaa.. Muiden käsityöaiheisia blogeja ahmineena rohkaistuin viimein, ja päätin kokeilla josko tästä tulisi jotain!

Ajattelin ensin, että esittelen alkuun aikaisempia käsitöitä, mitä olen tulevalle pienellemme tehnyt. Siinä olisi kuitenkin melkoinen työ, joten laitan kuvia ajan mittaan onnistuneimmista töistä ihan oikeasti vauvalle puettuna. Sitä hetkeä malttamattomasti odotellen!

Esikoisemme laskettu aika on joulupäivänä, mutta pieni on tehnyt tuloaan jo parin viikon ajan. Hermoja raastavaa odotusta nämä viimeiset viikot! Ehkäpä ainut hyvä puoli odotuksen kestämisessä on se, että olen saanut aikaan vaikka ja mitä nuttua, peittoa, sukkaa ym.

Alapuolella kuva housuista, jotka ompelin ensimmäisten pienellemme ommeltujen vaatteiden joukossa. Kaavan löysin Ottobren jostain lehdestä (kysyttäessä etsin lehden ja kerron numeron), muokkasin mieleisekseni ja olen tyytyväinen! Vuori on Eurokankaan palalaarin puuvillatrikoota ja päällinen velouria. Kuvassa näkyy myös KappAhlin body, jonka odotuksen alkuaikoina ostin. Syötävän söpöt, kokoa 50cm!



Tässä läjä tekemiäni vaatteita, vaippoja ynnä muuta mukavaa. Jokaisesta en ala enää sen tarkemmin selostamaan, kysyä saa jos kysytyttää! Kuva on otettu kauan aikaa sitten, uudemmista vaatteista tulee varmasti kuvaa sitten elävän mallin päällä.